最後更新日期:23/09/2020

03/09/2020
返完N的一天。琴晚啲同事喺度逼迫新同事嘅工作速度,我覺得很壓抑!畢竟只是新來,需要適應啊,雖然也是出於好心去訓練佢...

突然好想食黃蘿蔔(단무지),所以即刻搵食譜,放工去街市買。原來好容易整!!
我跟呢個食譜:點我
購買材料:兩條白蘿蔔(4蚊一斤,$14)
薑黃粉一小盒($9)
黑胡椒一包($10)
月桂葉($5)
#小貼士:煲滾一來味道出啲,二來醃製時間會縮短(熱力令蘿蔔入味)
其實一個下晝已經入晒味。
夜晚去咗搵一個警嫂食飯,係我以前最fd嘅大學同學,畢業一年好少溝通,今次又重拾咗果陣嘅友誼。佢以前unfollow咗我ig,原來只係唔想睇啲令人唔舒服嘅信息。

23/09/2020
過了差不多一個月沒有更新,最近看了一個YouTube Channel 是StoryTellerHK,鉅細無遺地闡述哲學,這種說書人真的很難找了。很想課金支持。



=================================
如果喜歡我這樣的分享,請給我5個like!我將會得到Likecoin作為報酬。
如果你想以實際報酬鼓勵創作者,或希望獲得Likecoin,也邀請你使用我的連結進入Liker Land!

推薦閱讀: