.
Ciao Plastic 純素環保牙刷介紹







先要承認 @plastic.ciao 已經approach我並寄咗哩隻牙刷比我試,但係由於我好懶的關係,最近一兩個月先開始用。
🔺談包裝 - 🌕🌕🌕🌗
包裝沒有過度,平郵寄來的時候就只有牛皮紙信封及包裝紙盒
牛皮紙上輕輕的一句:''Nature provides a free lunch, but only if we control our appetites.''-William Ruckelshous
物輕情意重。
只是包裝的紙盒是有層膠面的,要做就要做到極致吧,只能說環保人太敏感了。

🔺談製造 - 🌕🌕🌕🌕
Ciao Plastic的牙刷以竹為刷柄,尼龍為刷毛,標榜是環保純素的牙刷。竹牙刷的而且確係好多環保牙刷嘅替代品,因為竹嘅生長周期短,但亦都容易發霉。好適合牙刷呢種每三個月就要更換嘅產品。但好多廠商為咗無塑呢個概念,會使用動物毛髮作為刷毛,一來比較硬,二來並不適合動物保護人士使用。而尼龍可以說是最好的替代品,可惜是塑膠,但刷落去同市面上嘅傳統牙刷無異。
此外,翻查好多貼文,Ciao Plastic從來冇講過自己嘅製造地,因此我相信都係Made in China,但亦都對得起HK$25呢個價錢。

🔺談設計 - 🌕🌕🌕🌕🌕
摸上去柄身明顯經過打磨,相當幼滑,而且尾部有塗漆設計,不容易發霉而且不同顏色容易分辨不同家庭成員的牙刷。

🔴總評 - 🌕🌕🌕🌕
其實真係算係咁啦,絕對會回購,而家果支用咗一兩個月,我放係沖涼房平放,都未開始發霉,只係底部塗漆甩咗少少,到發霉就差唔多要換啦!
再次感謝 @plastic.ciao