最後更新日期:08/01/2020
  • 誘惑煥彩潤唇膏 - DIORMANIA珍藏版 (#001 PINK)
  • 價錢:HKD250 (08/01/2020)
  • 容量:3.5g
  • 功效:喚醒唇色的保濕潤唇膏
  • 評:⭐⭐⭐⭐ 
  • 連結: UR 官網
去幫人買嘢時偶然買到的,佢要#007 Raspberry但係冇貨,被BA姐姐講兩講自己都買咗,其實自己都想試下呢支有咩好點解要托人買~

一查之下不得了,呢支原來一直高踞潤唇膏榜首!(詳情睇UR連結)

但這支用落我沒有到很喜歡,因為太粉嫩了,導致搽完同冇搽好似冇分別,但仔細睇,佢實在做到「喚醒」的作用,唇色雖然沒有變化很大,但均衡咗,作唇膏前打底用應該也是很不錯的。

滋潤度自然也是不用說的~結論是一支不錯的護唇膏沒錯~

但似乎好像要卸妝呢,看成分我也沒有看出個什麼所以然來,但我看到成份裡面有雲尼拿油,而香味的確有種淡淡的雲尼拿香,包裝也是走清雅少女路線,其實實在也沒什麼好挑剔的!我應該未來會考慮入手其他顏色~!

另外題外話,我買的這支管身是DIORMANIA珍藏版,其實也沒什麼區別,哈哈!
如果不下注解應該很難分辨Before & After吧!😅
(上)Before(下)After
你猜對了嗎?

另外BA姐姐送咗同色號Lip Glow Oil嘅試用裝我試,個Lip Glow Oil搽完實在驚為天人,玻璃咀!同普通唇蜜感覺應該差唔多,但由於呢隻色非常淺,所以好似原本唇色一樣,好粉嫩。但缺點係應該好快就會甩晒~~但圖片大家參考就好了,因為影出嚟燈光等等影響實在太大!



My Lip


=================================


如果喜歡我這樣的分享,請給我5個like!我將會得到Likecoin作為報酬。
如果你想以實際報酬鼓勵創作者,或希望獲得Likecoin,也邀請你使用我的連結進入Liker Land!