2022-08-31

 差不多九月了。差不多要開啟海外户口了,也要預留時間把資金轉移過去。

前兩天,星期日的樣子吧,我快速地在HSBC的網站填寫了表格,沒想到不到兩天HSBC UK的海外户口就開啓完成了。表格裡需要填寫的東西很簡單,就是一些基本的個人資料,住址,工作,和開户用途等等。只要你有匯豐ONE的賬户基本上就能開了。

Email裡會給你這些資料:Account Number、Sort Code、Swift Bank Identifier Code (BIC)、International Bank Account Number (IBAN)

然後突然就收到一個UK電話,可惜我miss了。Email則説是要給我一個Telephone Security Number (TSN) 沒有這個號碼可是不能用Mobile Banking呢!

思前想後我還是自己在Skype上買了Credit自己打過去了。

之後發現原來係唔洗的-.- 只要打去匯豐叫佢幫你駁去英國就得-.- TEL:2233 3888

英國移民必睇! 英國匯豐離岸戶口開立Online Banking、開通外幣戶口及連結香港帳戶 (有字幕) | 移民前申請英國銀行戶口 | Telephone Security Number (TSN)

不過英國啲印度佬啲英文真係好難聽,好彩skype有得開subtitiles。

不過搞完一大輪,好似都喺整唔到,可能我答錯曬佢啲安全問題lol

佢要我去匯豐分行做ID proof。

2022-09-25

終於的起心肝打去2233 3888問清楚。因為我身份驗證嗰度出咗問題,而我老公試咗之後都有同樣問題。所以打去2233 3888問做ID proof嘅流程。果然匯豐職員回覆話直接去分行嘅話職員未必咁熟悉個流程,所以要將我個case交去比後勤同事處理。

P.S. 上個星期左右已經收到空郵來的Debit卡的實體卡了。